نقطه مرکزی فضای کاری شما در مکان های اداری، میز شماست. چرا که بیشترین زمان خود را در آنجا سپری می کنید و به همین دلیل انتخاب میزی با معیار های استاندارد و مناسب و همینطور منطبق با کاربری مورد نظرتان، به راحتی بیشتر شما در حین کار کمک میکند.
همراه ما باشید تا در ادامه چند نکته کاربردی در انتخاب میز اداری رو با هم بررسی کنیم.

میز را برای چه موقعیتی میخواهید؟

:
در نظر گرفتن نیاز خود در زمان خرید میتواند به انتخابی معقول و کارآمد کمک کند زیرا هر محل کاری و اداری نیاز های متفاوتی دارد.
برخی افراد بنا به کار خود از کامپیوتر بیشتر استفاده می کنند و یک میز اداری کوچک برایشان کافیست ولی برخی دیگر از کارمندان از برگه‌ها، زونکن‌ها ، دفاتر و وسایل دیگر روی میز استفاده میکنند بنابراین یک میز اداری بزرگتر با فضای بیشتر به نظم کاری آنها کمک خواهد کرد.
میزهای چوبی مدیریتی بزرگ گزینه‌های مناسب برای دکوراسیون اداری اتاق‌های مدیران ارشد و قائم مقام در هر مجموعه خواهد بود.

انتخاب شکل مناسبی از میز اداری

:
گاهی اوقات بنا بر نوع کاربری میز ، شکل آن برایتان اهمیتی بیشتر پیدا میکند، اینکه U یا L شکل باشد ، یا اینکه از کمدهای کنار آن برای بایگانی اسناد و اوراق میخواهید استفاده کنید. با به کارگیری این نوع میزها، از فضا نیز میتوان حداکثر استفاده را برد.
بنابراین میتوانید از فرم و شکل های متنوع با توجه به نوع کارتان بهره ببرید.

 

جنس متریال 

:
یکی از مهمترین نکات، انتخاب متریال مناسب است. میز ها از مواد متفاوتی ساخته می شود مانند #چوب،MDF، نئوپان، فلز و … شما بهتر است از متریالی استفاده کنید که در عین داشتن زیبایی و سبک مورد نظرتان، متناسب با کاربری و نیازهای مد نظر شما باشد. در بین متریال های نامبرده شده نئوپان مقاومت کمتری نسبت به بقیه دارد چرا که از به هم چسباندن خرده چوب و روکش ساخته میشود ولی متریال فلز و MDF از مقاومت بیشتری برخودارند.
گاهی اوقات برای زیبایی بیشتر میز های MDF از روکشی به اسم وکیوم یا CNC استفاده میشود، که در واقع وکیوم نوعی روکش برای چوب است که با ایجاد خلا روی سطح کار کشیده میشود و فرو رفتگی های ایجاد شده را پر میکند و باعث زیبایی بیشتر میز میشود.

 

ترکیب رنگ و همخوانی میز اداری با دکوراسیون

:
برخی شرکت ها، مبلمان اداری خود را به گونه ای انتخاب میکنند که از نظر سبک، رنگ و شکل با هم هماهنگ باشد. یک مشاور با تجربه در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی میتواند به شما در انتخاب هارمونی رنگ و متریال یاری برساند.
رنگ، متریال، سبک و نوع کاربرد یک میز اداری امری بسیار مهم و قابل تامل برای یک شرکت و فضای کاری اداری محسوب میشود.

 

شما میتوانید برای خرید انواع میز اداری میتوانید به فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هوم پاد مراجعه کنید.

خرید میز اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *