فروشگاه آنلاین مبلمان اداری و خانگی هوم پاد در سال ۱۳۹۶ با تکیه بر ۳۰سال تجربه‌ی فروش مبلمان اداری فعالیت خود را به عنوان یکی از برترین عرضه کنندگان مبلمان اداری و خانگی آغاز کرد.

بحث سال ها تجربه کاری و تخصص حرفه ای است که این روزها سبب شده است هوم پاد بتواند خاص تر از سایر رقبا در صحنه رقابت بدرخشد و جایگاهی خاص و ویژه را از آن خود کند. سه دهه فعالیت، سه دهه کوشش، سه دهه جلب نظر اعتماد مشتری به محصولات مرغوب و با کیفیت امروز راه را برای فعالیتی جدید باز کرده است

هوم پاد این قابلیت را برای شما عزیزان فراهم آورده است که از هر نقطه در سرتاسر کشور به راحتی بتوانید از خدمات ویژه ای که تیم تخصصی و حرفه ای ما برای شما فراهم آورده است، تنها با چند کلیک بهره بگیرید. فروش به صورت آنلاین از طریق وبسایت به منظور ارتباط سریع تر و ساده تر با مشتریان وفادار امری است که این روزها برای شما همراهان همیشگی فراهم شده است.

با خرید از فروشگاه آنلاین هوم پاد میتوانید از میان معتبر ترین برند های داخلی و خارجی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و با کمک مشاوران ما، خاص ترین و ایده ال ترین دکوراسیون داخلی را برای فضای داخلی منزل و محیط کار خود فراهم سازید.
ارائه محصولات با کیفیت و تضمین ضمانت محصولات گوشه ای از اولیتهای کاری تیم هوم پاد است تا شما به راحتی و با خیالی آسوده دست به خرید بزنید و از محصولات خریداری شده نهایت استفاده را ببرید.زیرا ارائه محصولات بی کیفیت توسط برخی از فروشگاهای آنلاین سبب شده است برخی از افراد نتوانند به راحتی به فروشگاه های اینترنتی اعتماد نکنند و مسافت زیادی را برای خرید به صورت حضوری از شهرستان به پایتخت متحمل شوند؛ اما هوم پاد با بیش از سی سال تجربه در زمینه ارائه محصولات معتبر و برندهای برگزیده این دغدغه شما را برطرف خواهد کرد.

محصولات نیلپر، اروند، دنا، آده چوب، صنایع نظری، راحتیران، لیو، جهانتاب، استیل هامون و ده ها برند معتبر دیگر همه در یک جا برای شما مصرف کننده گرامی فراهم شده است تا محصولاتی با کیفیت از این پس از آن شما باشد.
در فروشگاه آنلاین ما تنها محصولات برندهای معتبر و شناخته شده عرضه می شود و برخلاف سایر فروشگاه های آنلاین، هدف نهایی ما معطوف به رضایت مندی و تجربه خوب مشتری از خرید است و سوددهی نقش کمرنگ‌تری را در فعالیت کاری ما ایفا می کند.
هوم پاد با ارائه مبلمان اداری، میز اداری، کتابخانه های اداری، صندلی های رستورانی و کافی شاپی، صندلی های مختص برای فضای باز، صندلی های مرتبط با محیط های آموزشی و فضاها آمفی‌تئاتر، مبلمان منزل، میزهای مخصوص برای دکوراسیون داخلی منزل، وسایل جانبی فضای داخلی ساختمان و بسیاری محصولات دیگر به تمامی نیازهای شما عزیزان پاسخ خواهد داد.

انتخاب محصولات هوم پاد زیر نظر کارشناسان و متخصصان مجرب این مجموعه بر اساس معیار های مهم خرید مبلمان نظیر :
۱- متریال مرغوب و با کیفیت
۲- رعایت نکات ارگونومی در ساختار محصول
۳- داشتن طراحی و ساختار متخصصانه
۴- بهره گیری از علم روانشناسی رنگ در محصولات
۵- حفاظت از محیط زیست
۶- پاسخ به نیاز مشتری در زندگی مدرن
صورت می پذیرد.
بنابراین رشد مستمر و بهبود انتخاب محصولِ با کیفیت، راه حل ما برای شماست.

مزیت هوم پاد نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی مبلمان اداری و خانگی

  • ارسال رایگان محصولات در محل (در شهر تهران)
  • ارسال در سریعترین زمان ممکن به دلیل موجود بودن اکثر محصولات در انبار
  • تخفیف های دوره ای بر روی انواع محصولات و برندها
  • پشتیبانی ۲۴/۷ روزه تلفنی و آنلاین
  • امکان مراجعه حضوری برای دریافت سفارش

در یک مقایسه کلی اگر بخواهیم هوم پاد را با سایر فروشگاه های آنلاین و معتبر مقایسه کنیم می توانیم به برندهای معتبری که در این وبسایت برای فروش قرار داده شده اند، اشاره داشته کنیم که در مقایسه با سایر وب سایت های آنلاین و فروشگاه های اینترنتی یک مزیت به شمار می آید، زیرا فروش آنلاین توسط وب سایت های مشابه گاها با برندهای متفرقه و بی نام به انجام می رسد که همین موضوع باعث می شود تضمینی برای ارائه محصولات اصل و با کیفیت به مشتریان وجود نداشته باشد.
باید در نظر داشت که همیشه قیمت پایین تر ملاکی برای انجام یک خرید به صرفه تر نیست، بلکه کیفیت نیز باید همواره مد نظر باشد.
از سوی دیگر ارسال رایگان محصولات (در تهران) مزیت بارز و بسیار پر رنگی است که برای راحتی مشتریان در نظر گرفته شده است. بیشتر فروشگاه های اینترنتی فاقد این مزیت هستند.

اگر در مورد چگونگی ثبت سفارش سوالی دارید، میتوانید به صفحه “نحوه ثبت سفارش” مراجعه کنید یا پاسخهای صفحه “سوالات متداول” را ببینید.

راه های ارتباطی هوم پاد

در صورت تمایل به خرید حضوری و یا برای مشاهده محصولات می‌توانید به نمایشگاه هوم پاد مراجعه کنید.

آدرس

تهران – خیابان حافظ – حسن آباد – روبروى هتل گلستان – پلاک ۵۷

تلفن

تیم تخصصی ما در هر زمان آماده پاسخگویی به شما عزیزان ، ارائه مشاوره در مورد انتخاب محصول و یا راهنمایی در مورد خرید اینترنتی است.

۲٨۴۲٩٣٣۱ – ۰۲۱