داشتن یک فضای استراحت مدرن و آرام، از ملزومات هر فضای کاری است. فضای استراحت شرکت در واقع محلی برای تجمع و گفتگوهای گروهی است. قراردادن مبلمان راحتی و دکوراسیون مناسب در کافه تریا، راه بسیار خوبی برای دعوت از کارمندان به ریلکس کردن در چنین فضایی است. اما قبل از اینکه شروع به خرید کردن کنید، راهنمای هوم پاد برای خرید مبلمان فضای استراحت را کامل مطالعه کنید تا متوجه شوید چه نوع مبلمان و تزئیناتی برای کسب و کار شما مناسب است.

میزهای اتاق استراحت

چه نوع میزی را باید برای اتاق استراحت بخرم؟”این سوالی است که اغلب در هنگام دیزاین کردن کافه تریا از خود می پرسیم. و اما پاسخ آن؟ بستگی دارد! اندازه فضای استراحت و تعداد کارمندانی که قرار است در این فضا قرار بگیرند، فاکتورهای اصلی در مشخص کردن نوع میز مناسب برای شما هستند. برای مثال، اگر میخواهید فضای بزرگی را تجهیز کنید که قرار است بیش از ۱۰۰ نفر را در خود جای دهد، گزینه های شما تقریبا بی نهایت هستند. پیشنهاد ما، استفاده از ترکیبی از میزهای کوچک و بزرگ در ارتفاع های استاندارد و کافه است.
پیشنهاد ما ترکیبی از دو مدل میزهای
برند نظری است :

در انبار موجود نمی باشد

میز رستوران و کافی شاپ

‌میز مربع مدل S492 صنایع نظری

میز رستوران و کافی شاپ

‌میز مستطیل مدل 549 صنایع نظری

4,200,000 تومان

اگر در یک فضای کوچک کار میکنید، انتخاب شما محدودیت بیشتری خواهد داشت. پیشنهاد ما به شما میزهای دایره ای هستند که فضای بیشتری را در اتاق ایجاد میکنند، اما همچنان باید دقت کنید که میزها را در دو ارتقاع استاندارد و کافه تهیه کنید تا به کارمندان این اجازه را بدهید که محل مورد ترجیح خود را برای نشستن انتخاب کنند.
پیشنهاد ما میز گردهای برند نظری است :

در انبار موجود نمی باشد

میز رستوران و کافی شاپ

‌میز گرد مدل O494 صنایع نظری

در انبار موجود نمی باشد

میز رستوران و کافی شاپ

‌میز گرد مدل R491 صنایع نظری

نشیمن ها

میزها و صندلی ها کاملا به یکدیگر وابسته هستند، پس هرگز یکی را بدون در نظر گرفتن دیگری انتخاب نکنید. میزهای ارتفاع استاندارد به صندلی های ارتفاع استاندارد نیاز دارند و میزهای ارتفاع کافه به چهارپایه های ارتفاع کافه نیاز خواهند داشت. پیشنهاد ما انتخاب نشیمن از جنس هایی است که به راحتی قابل نظافت و تمیز کردن باشند، مانند لمینت، پلاستیک و فلز. اگر فضای استراحت شما، بخش باز بدون استفاده ای دارد، مبلهای راحتی و صندلی ها را به آن فضا ببرید تا یک فضای لانژ دنج برای لذت بردن کارمندانتان بسازید.
مدلهای زیر از برند نظری که برای نشستن طولانی مدت (برگزاری جلسات همراه با صرف صبحانه یا ناهار) نیز مناسب هستند :

صندلی رستوران و کافی شاپ

‌صندلی با تشک مدل P110 کافه صنایع نظری

1,150,000 تومان

صندلی رستوران و کافی شاپ

‌صندلی رستورانی مدل SH415X نیلپر (OCF 415X)

1,710,000 تومان

صندلی رستوران و کافی شاپ

‌صندلی کیکا با تشک صنایع نظری

1,400,000 تومان
دکور اتاق استراحت

اگرچه که تزئینات کاربرد خاصی در زیبایی فضا دارند، اما علاوه بر آنها، دکور مهمترین عنصر احساسی در یک فضای استراحت است که به بهبود حس آرامش و شادی کارمندان در زمان صرف غذا، کمک میکند.
قرار دادن تصاویر هنری بر روی دیوارهای خالی میتواند حس خوبی را که شما میخواهید، به کارمندانتان القا کند. تصاویر مناظر طبیعی و یا تصویر دسته جمعی یا تکی از کارمندان، گزینه های رایجی برای جان دادن به فضا هستند.
برای اینکه حس راحتی را به فضا القا کنید، از قالیچه های جذاب یا کوسن‌های رنگی بر روی مبلهای راحتی استفاده کنید.
لوازم دکوری کوچک مثل رومیزی، گلدان ها و یا مجسمه ها نیز میتوانند به بهتر شدن فضای استراحت شرکت شما کمک کنند.

منبع : https://www.officefurniture.com/blog/breakroom-buying-guide

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *