اگرچه که امروزه بیشتر کارمندان جذب محیطهای کاری آرام و ریلکش می‌شوند، اما اتاق کنفرانسهای مدرن همچنان به عنوان بخش مهمی از محیط کاری به حساب می‌آیند. این اتاقها، که فضای خصوصی برای ملاقاتهای بزرگ را ایجاد می‌کنند، در واقع فضایی برای بحث در مورد موضوعات مهم را به وجود می‌آورد و گردهمایی های رسمی را در خود جای می‌دهد.
به عنوان مکانی برای قرارها و جلسات مشارکت، اتاق کنفرانس یکی از اجزای مهم و کلیدی دفتر شما به حساب می‌آید.
در ادامه چند نمونه از ایده های طراحی اتاقهای کنفرانس را با هم بررسی می کنیم.
.

اتاق کنفرانس مدرن

صندلی های کنفرانس زیبا و جذاب که در دور یک میز کنفرانس مستطیلی شکل قرار گرفته اند، به راحتی یک اتاق ملاقات مدرن را می سازند. این چنین فضاهایی برای تیم های بزرگ تجهیز شده اند و دسترسی کافی برای شرکت کنندگان در جلسه را که دور میز گرد هم آمده اند ایجاد میکند.
اتاق کنفرانس مدرن به خوبی کارمندان خلاق را ساپورت میکند و بهترین فضابرای اشتراک ایده و مشارکت را مهیا میکند.
پیشنهاد هوم پاد برای چنین اتاق کنفرانس محصولات زیر است :

6,780,000 تومان
6,000,000 تومان
در انبار موجود نمی باشد
4,890,000 تومان

اتاق کنفرانس ریلکس

جو آرامتر و ریلکس تر در اتاق کنفرانس باعث تشویق و تقویت مشارکت، خلاقیت و به جریان افتادن ایده در بین کارمندان خواهد شد. میز کنفرانس با ارتفاع کوتاه، صندلی های راحت که مناسب برای جلسات طولانی هستند، و یک وایت‌بورد برای نوشتن نکات مهم و ایده ها، همه در کنار یکدیگر بهترین فضا را برای جلسات ایجاد می‌کنند.

استدیو

جلسات کمتر رسمی معمولا در خارج از اتاق کنفرانسهای سنتی برگزار می شوند. امروزه، خلاقیت به مکانهایی برای رویارویی های فعال و اکتیو و همینطور موقعیت برابر مشارکت از سمت تمامی شرکت کنندگان نیاز دارد.
یک محیط استدیو، اغلب با وجود میزهای ارتفاع بلند ایستاده و فضایی بر روی دیوار برای اشتراک ایده ها و نظرها، میتواند فرآیند خلاقیت را بیشتر به سمت مشارکتی شدن ببرد و آن را فعال تر و غنی تر کند.

استدیو

کافه

معمولا کارمندان در کافه های شرکت به دنبال ارتباط با یکدیگر و تجدید نیرو و روحیه هستند. از این رو کافه ها به فضای مورد علاقه آنها برای ملاقاتهای رو در رو تبدیل شده است.
طراحی کافه ها به عنوان یک فضای سوم (یعنی فضایی که مردم به عنوان مکمل فضای اول یعنیمنزل و فضای دوم یعنی محل کار از آن استفاده میکنند.) در شرکت، محیطی دوستانه تر را نسبت به اتاق کنفرانسنهای خصوصی سنتی ایجاد میکند.

کافه شرکت

منبع : https://www.coalesse.com/blog/5-modern-conference-room-designs-we-love/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *